בתאריך 7.12 הייתי אמור לחזור לארץ מבנגקוק עם רויאל ג'ורדניאן. הטיסה היתה אמורה לצאת מבנגקוק במוצ"ש ב-00:30, קונקשיין בעמאן ולנחות בארץ ביום ראשון ב-7:00 בבוקר. הטיסה מבנגקוק נדחתה ב-5 שעות והמריאה רק ב-6:00 בבוקר. נחתה בעמאן ב-9:00 ופספסה את טיסת ההמשך לת"א. כיוון שרויאל ג'ורדניאן טסה לת"א רק פעמיים ביום (בוקר וערב), נאלצנו לחכות בעמאן לטיסת הערב שנחתה בת"א ב-21:20. כלומר הגענו לארץ באיחור של למעלה מ-14 שעות. החברה דאגה לנו למלון בבנגקוק וכן למלון בעמאן במהלך היום. הייתי אמור לעבוד באותו יום. האיחור הזה גרם לי להפסיד יום עבודה, הפסד כספי. פניתי לסוכן הנסיעות שפנה לחברת התעופה והם טענו שמקור העיכוב הוא בתקלה טכנית, כך שהם אינם צריכים לפצות את הנוסעים. האם יש כאן מקום לתביעה?
לצערי, במקרה שצוינת לא קיימת זכאות לפיצוי, משום שהעיכוב בהמראה לא היה מעל 8 שעות.
החוק לא עוסק בשאלת מועד ההגעה ליעד הסופי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה