לאחרונה נסענו לרומא. הטיסה הוזמנה דרך isram israel מחברת תעופה זרה (חברה בולגרית). הטיסה בוטלה עקב תקלה טכנית והועלינו על טיסה אחרת - 5.5 שעות מהזמן המיועד להמראה בטיסה שבוטלה. האם אנו זכאים לפיצוי - ואם כן ממי? בתודה ובברכה.
במידה והטיסה בוטלה קיימת זכאות לפיצוי.
ניתן לדרוש את הפיצוי מחברת התעופה או ממארגן הטיסה.
כמו כן, ניתן להיעזר בשירותיו של סוכן הנסיעות שדרכו נרכשו כרטיסי הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה