שלום רב, רכשתי כרטיס טיסה לארה"ב לשבועיים וחצי ויום לפני הטיסה הארכתי את הכרטיס בעוד שבוע, בסכום לא מבוטל. בהגיעי לשדה התעופה התברר שאין לי מקום בטיסה ושאני בהמתנה ושהם ממליצים לי לעמוד שעה וחצי ליד השער המיועד שממנו עולים למטוס מאותו הרגע ועד העליה למטוס כדי שאם יתפנה מקום בטיסה אני אהיה הראשונה לתפוס אותו. בעיני התנהלות לא תקינה, לציין שבסוף עליתי למטוס, אך זאת מאחר שדודתי שהמתינה בכניסה לשדה לא פסקה במאמצים לפתור את העניין. בפנייתי לחברה לסוכנות דרכה רכשתי את הכרטיס על מנת לברר את העניין נאמר לי שזו התנהלות תקינה ושזה קורה הרבה. האם יש לי מה לעשות? אני יכולה להתלונן? לבקש פיצוי? אשמח להכוונה לציין 1300 $ כרטיס טיסה הלוך ושוב והארכה בשבוע נוסף עלתה עוד 350$ (בערך) לא בטוחה שיש משמעות למחיר! אשמח להכוונה.
אני סבור כי לא קיימת לך עילת תביעה כנגד חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה