שלום רב, בעקבות השביתה שהייתה באיירפרנס בספטמבר ביטלו לי את הטיסה יומיים לפני שהייתי אמור לטוס. הזמנתי את הכרטיס דרך cheapoair ודרכם הגשתי בקשה לקבל החזר על הטיסה. הם היו אמורים לטפל בזה מול איירפראנס ולהחזיר את הכסף תוך 60 יום. דבר שלא קרה. בזמן האחרון אני מקבל מהם כל הזמן מיילים שבשל נסיבות שלא ניתן לשלוט בהם הכסף עוד לא הוחזר. האם יש משהו לעשות? האם ניתן לתבוע את חברת התעופה ? האם צריך לתבוע את חברת התעופה או את החברה ממנה הזמנתי את הכרטיס? אשמח לתשובה, תודה
אני חושב שהדרך הטובה ביותר היא לתבוע את סוכנות הנסיעות וחברת התעופה יחד ולחוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה