שלום, רכשתי עם בת זוגתי כרטיסי טיסה לברלין מבליק תיירות בע"מ (ווידאנו קודם שיש העברות בברלין). לאחר יומיים ממועד הרכישה, ביקשנו להאריך את הטיסה חזרה בכמה שעות. הסוכנת אמרה שהארכה כרוכה בתשלום של 100 שקל לאדם. כשהגענו לברלין גילנו שאין לנו העברות כלל!. כשחזרנו לארץ התקשרנו לחברה, לאחר טרטורים מצידם הואילה בטובה הסוכנת להגיד שבחבילה הראשונה שסגרנו היו העברות, אך כששיננו את מועד הטיסה חזור, העברות בוטלו עקב מעבר לדיל אחר. עוד הוסיפה ואמרה שעל אחריות הלקוח לבדוק שינויים כאלה. (כמובן שכל שיחות שלי איתם מוקלטות). מיותר לציין את עוגמת הנפש שהרגשנו בארץ זרה ללא מי שדואג ומדריך אותך, שלא לדבר על כל הטיולים המודרכים שרצינו לסגור ולא היה לנו איך. האם יש עילה לתביעה ? ואם כן, אשמח לקבלת עזרה (לגביי סכום תביעה, נקודות חשובות וכדומה). תודה רבה.
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שבוצעו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה