היי, קניתי לפני המלחמה כרטיס לבריסל דרך אתר אקספדיה עם חברת בראסלס אייר. במלחמה, הגעתי לשדה תעופה וגיליתי שביטלו לי את הטיסה. לא שם אף אחד שיתן לי מענה, היו רק שתי דיילות קרקע שרשמו טלפונים אם ויקרה והטיסות יחזרו לסדרן, כמובן שהן לא ידעו לספק שום מידע נוסף. הייתי חייבת להגיע לבריסל כמה שיותר מהר, אז קניתי כרטיס של אל על ב1000 דולר לכיוון אחד. כעת, אייר בריסל מסרבים להחזיר לי את הכסף. אני חושבת על לתבוע אותם בגין הפרה של שני סעיפים אירופאים- הם לא הודיעו לי שהטיסה שלי בוטלה, והם לא סיפקו חלופה להגעה ליעד- למרות שהיו עוד טיסות של אל על לאותו יעד. האם יש פה סיבה מוצדקת לתביעה? תודה!
לדעתי לא.
המקסימום שניתן לדרוש במקרה שציינת הוא את עלות הכרטיס שלא נוצל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה