שלום וברכה, אני מעוניין לתבוע את חברת התעופה שעיכבה אותי 8 שעות בנמל התעופה, בגין תקלה טכנית במטוס, לא הביאה לנו אוכל או שתיה (כפי שהבנתי שעליה לעשות) ולא עדכנה אותנו לגבי צפי התיקון. הנציגים ענו לנו בחוסר סבלנות על השאלות, ובאיזשהו שלב אחת הפקידות התחילה לצעוק על אשתי שהיא לא אשמה, ואין לה מושג מתי המטוס יוצא (למרות שאשתי בכלל לא צעקה או האשימה אותה). רציתי לשאול איזה סכום אני יכול לבקש בתביעה כפיצוי על עוגמת הנפש והאם הם צריכים להחזיר לי את הסכום ששילמתי על הכרטיס? תודה,
על ביטול הטיסה ניתן לדרוש פיצוי שנע בין 1,290 ש"ח - 3,120 ש"ח (תלוי במרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד).
על אי מתן "שירותי סיוע" - ניתן לדרוש פיצוי מקסימלי שיכול להגיע עד 10,380 ש"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה