היי, בתאריך 14.10 טסנו שישה חברים לפראג, צ׳כיה, בחברת תעופה צ׳כית, travel service. בדיעבד גילינו שבנתבג היה עיכוב במיון של המזוודות ולכן המזוודות של חמשתינו לא הגיעו לשדה התעופה בפראג ונאלצנו לקנות סט לבוש ליומים ובערב שלמחרת (לאחר 24 שעות) הגיעו המזוודות למלון..יש לי את טופס התלונה שהגשנו כשהמזוודות לא הגיעו וגם את הקבלות של הבגדים.. הדבר גרם לנו להצטמצם בכמות האטרקציות שיכלנו לעשות בעקבודת מחסור בכסף שבוזבז על קניית בגדים , האם יש מקום לפיצוי על עוגמת הנפש והכסף שהתבזבז על קניית הבגדים? אודה לתשובתך
הפורום עוסק אך ורק בעיכובי או ביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה