שלום רב, בתאריך ה 28.9.14 אני ומשפחתי כ (4 נפשות) עלינו על טיסה מפרנקפורט לציריך עם חברת swiss והיינו אמורים להמתין בשדה של ציריך כשעה ולעלות לטיסה לארץ עם אותה חברת תעופה . היינו צריכים לנחות בארץ בשעה 14:30 לערך ולבסוף בשל העיקוב נחתנו רק בשעה 5:00 לפנות בוקר בתאריך ה 29.9.14 . מחברת התעופה קיבלנו כרטיסים לקניית מזון בשדה אך כרטיסים אלו לא הועילו לנו מפני שאנו שומרי כשרות ולא יכולנו לאכול את האוכל המוצע בשדה, העלו בעיה זו בפני הצוות שהיה במקום והם לא מצאו דרך לפתור את הסוגיה, כששאלנו על סיבת העיקוב בטיסה נמסרו לנו סיבות מגונות ושונות מאנשי הצוות שהיו נוכחים במקום. כשאר כבר עלינו על הטיסה המיוחלת הטייס אמר שהעיקוב נבע מכך שצוות האוויר נזקק ל "טיים דיוטי" בכל אופן אשמח לדעת אם יש מקום לתביעה ובמידה וכן כיצד לעשות זאת.
נטלי שלום,
נא צרי איתנו קשר טלפוני.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה