הייתי אמור לחזור ממונטריאול (קנדה) לתל אביב דרך פריס עם טיסת אייר פרנס ב22 לספטמבר. ב21 לספטמבר הודיעו לי שטיסותיי בוטלו ושיחזרו אלי להציע לי תכנית חלופית. לא עשו את זה ואי אפשר היה להתקשר טלפונית, או לקבל תשובות לדוא"ל, או לשנות טיסה דרך האתר של אייר פרנס. בסוף החלטתי לנסוע הביתה דרך אייר קנדה כדי להגיע לפני החג. הכרטיס הזה עלה לי יותר מ2500$ לעומת 1300$ ששילמתי בשביל הכרטיס האורגינלי לכיוון הלוך חזור. האם אני רשאי לקבל את מחיר הכרטיס של אייר קנדה כפיצוי מאייר פרנס? ובמקרה של סירוב מצידם האם אוכל לתבוע אותם בהצלחה בבית משפט לתביעות קטנות בארץ?
יש לחברת התעופה נציגות בארץ, לכן ניתן לתבוע אותה בבית המשפט בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה