הטיסות שרכשתי באינטרנט בחברת לופטהנזה היו רצופות כשלים של החברה. שלחתי מיילים חוזרים ונשנים ל- customer relations של החברה אשר ניתנה לי ע״י החברה, אך ללא מענה. השאלה היא האם ניתן להגיש תביעה כנגדם בבית הדין לתביעות קטנות בכל עיר (חדרה למשל כיוון שאני תושב קיסריה). ולהזכיר כי רכשתי את הכרטיסים אצל סוכן מחו"ל באינטרנט. תודה
ככלל, הסכמות המקומית היא במקום מושבה של הנתבעת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה