שלום קניתי שני כרטיסי טיסה - צ'רטר דרך חברת איסתא לחברה שלי ולי בין ה24-27 לספטמבר לקפריסין, למרות שמדבור בכרטיסי צ'רטר הם כלל לא היו זולים - 489 דולר לכרטיס. (על דפי הטיסה היה לוגו של השטיח המעופף, אך כל התקשורת שלי הייתה אך ורק מול איסתא) הטיסה לקפריסין-לרנקה הייתה אמורה לצאת בתאריך ה24 לחודש בשעה 8:10. בפועל היא יצא רק ב 14:40, חברת התעופה לא נתנה לנו ארוחה חמה אלא רק קפה ומאפה, כששאלתי ודרשתי ארוחה חמה הם סירבו לתת לנו. הטיסה חזרה עוכבה (דאגו לעדכן אותנו על כך עוד שהיינו בארץ) והיא יצאה ב28/9 בשעה 1:30. הטיסה יצאה בזמן ושעשינו צ'קאין לטיסה התברר לנו שהזיזו אותנו טיסה לטיסה של שעה 2:40 , אף אחד לא עידכן אותנו על זה. כשניסיתי להבין למה הזיזו אותנו טיסה ללא ידיעתנו - הוויכוח של עלה לטורים גבוהים בדלפק התעופה ואחראית בנמל התעופה של חברת AEGEAN אמרה לנו שלה אין מה לעשות ושעלינו לדבר עם סוכן הנסיעות שלנו כי הוא לא העביר להם את השם שלנו. לא עשיתי חבילה סלולרית לחו"ל אבל למרות זאת התקשרתי למספר החירום של איסתא ושם אמרו לי שאולי השטיח המעופף עשה שינוי כלשהו ושעלי לדבר איתם, אמרתי להם שאני לא מתכוון לדבר עם כתובת אחרת כי אני שילמתי להם וכל ההתנהלות שלי הייתה אך ורק מול איסתא ושזה לא מתקבל על הדעת בכלל, ואז הנציגה אמרה לי שייתכן והספק החליט על דעת עצמו להזיז אותנו ושזה מותר לו.הטיול בקפריסין היה מעולה, השהייה בנמלי התעופה הייתה פשוט סיוט !!! יש משהו שאפשר לעשות בנידון ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לדעתי, אין מקום לפיצוי על פי הגדרות החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה