שלום הוזמנה חופשה דרך משרד נסיעות ל -6 אנשים - אחים כ - 3 חודשים לפני היציאה. כשבועיים לפני מועד היציאה אושפזה האימא . היתה אמורה להשתחרר כשבוע לפני הנסיעה . שילמנו את כל הנסיעה . אך לצערנו המצב החמיר היתה בסכנת חיים מיידית שלחנו פקס לביטול - כ5 ימים לפני מועד הנסיעה - דיבר איתי נציג החברה בשיחה ראשונה ביום שליחת הפקס ואמר שלא ישאר דולר אחד רווח בחברת הנסיעות ויחייב אותנו רק על הספקים יש לציין שבמעמד התשלום ביקשנו להביא 6 אנשים אחרים אך נענו בשלילה ושנחוייב על כל הביטול . בשיחה נוספת באותו יום של שליחת פקס הביטול דיבר איתי שוב אותו הנציג ושאל אם יתאפשר לדחות הנסיעה למועד אחר האם זה אפשרי ונענה שבהחלט כן האימא נפטרה במועד שהטיול נערך לאחר השבעה בקושי הצלחתי לדבר שוב עם הנציג ועד שהצלחתי ציין שזה עלות הספקים מה שמשונה שחייבו אותנו על סך של 1200 דןלר לכל נוסע יש לציין שלא קיבלנו פירוט של עלות הספקים .וככתוב בהסכם ההתקשרות חייבו אותנו על כל הסכום . - כשהטיול היה על סך 1295 לנוסע . חברת הנסיעות החזירה 195 דולר לנוסע. יש לציין שזו פעם שלישית שאנו רצינו לצאת עם חברה זו והפעם אירגנתי להם עוד 2 זוגות מעבר לאחים שלי כך שהיינו קבוצה של 10 אנשים נא תשובתך באם יש לנו עילה לתביעה בתודה מראש איני יודע אם הם הצליחו למכור חלק מהכרטיסים שלנו
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברת התעופה (ולא על ידי הלקוח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה