שלום, לפני מספר חודשים הזמנתי 3 טיסות של חברת WIZZAIR ההונגרית לחודש אוקטובר (כחצי שנה קדימה) 1 הלוך : תא-פראג 2 חזור: לונדון-קטוביץ (פולין) 3חזור המשך: קאטוביץ-ת"א בתחילת חודש אוגוסט קיבלתי מייל שהטיסה הלוך לפראג (1 לאוקטובר) הוזזה יומיים קדימה ל 29 בספטמבר. החלטתי לבטל ולקבל החזר מלא והזמנתי טיסה בחברה אחרת. שלשום, קיבלתי טלפון מנציג החברה שכל הטיסות לישראל בחודש אוקטובר בוטלו ולכן טיסת החזור השניה מפולין לתא בוטלה. החלטתי גם כאן לקבל החזר מלא. אולם הבעיה נמצאת בטיסת הביניים. מלונדון לפולין. החברה לא מכירה בכך שזאת טיסת המשך מבחינתי. מחיר 2 כרטיסים 120 פאונד, כאשר גובה דמי הביטול מבחינתם הם 113פאונד - מחיר שאינו הגיוני בכל סדר גודל. הרי מדובר על 95 אחוז ממחירי הכרטיסים! כל ניסיון לדבר עם מנהל או לשלוח אימל נענו בשלילה. הפנו אותי להגשת תלונה באתר שלהם אך הממשך לא עובד וכל 4 הנציגים ב4שיחות שונות טענו שהם מבינים את הבעיה אך עלי למלא את הפרטים באתר ולשלוח, אולם הבעיה היא זאת בדיוק, אין אפשרות לשלוח מהאתר את התלונה. כך שהגעתי למעגל סגור ללא מוצא. חברת האשראי אינה יכולה להתערב ולבטל את העסקה. מה עלי לעשות? תודה אסף
תוכל להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה