שלום, רכשתי כרטיס טיסה לפראג מחברת וויז אייר לחודש ספטמבר. לפני מספר ימים קיבלתי הודעה כי הטיסה מבוטלת, ובו נאמר כי אני זכאי להחזר מלא של עלות כרטיס הטיסה. עם זאת, כבר הזמנתי מראש מלון שלא ניתן לביטול. כשפניתי לחברת התעופה בבקשה לקבל פיצוי בגין בית המלון, נאמר לי כי אינני זכאי לפיצוי בגין הנ"ל והופנתי לסעיף בהסכם איתם אשר מסיר מהם אחריות בגין אובדן נזקים עתידיים. מכיוון משדובר בחרת תעופה זולה, קניית כרטיס טיסה חלופי בחברה אחרת ייקר את הנסיעה באופן משמעותי. האם על החברה לפצות אותי בגין עלות המלון, או ההפרש בין עלות הכרטיס המקורי לכרטיס בחברת תעופה אחרת?
לצערי, אתה לא זכאי לפיצוי כספי משום שהודעת הביטול ניתנה לך למעלה מ - 14 ימים קודם הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא, ראשית, לא מדובר בביטול טיסה, וגם לא מדובר בעיכוב של יותר משעתיים. שנית, לא ברורה סיבת העיכוב. בנוסף, יש לצאת מנקודת הנחה שבתי המשפט נוטים שלא לפצות במקרים מסוג זה הן בשל הזמן הקצר שהתע...
המשך תשובה