שלום, בתאריך 24-07-14 היינו אמורים לחזור מזגרב לתל אביב עם חברת תעופה croatia air , אך כאשר הגענו לשדה תעופה גילינו שהטיסה בוטלה, בדלפק של אייר קרואטיה לא לקחו אחריות, במילים אחרות פשוט אמרו לנו לשבור את הראש לבד. נאלצנו לשהות במלון על חשבוננו ולקנות כרטיסי טיסה בכספנו דרך מוסקבה עם חברת תעופה aeroflot בגלל שהם בין היחידים שלא ביטלו טיסות לישראיל. לא ראינו לנכון להישאר בזגרב בלי שום עזרה מצד החברת התעופה הקרואטית. עשינו כמיטב יכולתינו לחזור כמה שיותר מהר לילדים שהיו בארץ. אבקש לדעת מה עלינו לעשות במקרה זה? תודה
אני סבור שיש מקום לדרוש החזר עבור הוצאות הלינה (בכפוף לקבלות). כמו כן, הייתי דורש החזר עבור המקטע שלא נוצל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה