שלום שלשום חזרתי מתאיילנד לאחר טיול משפחתי של 3 שבועות.בשלב ה booking בנתב"ג ובבנקוק נגרמו לנו עיכובים עקב אי מסירת פרטים מלאים ע"י החברה(רכשתי 5 כרטיסים אך ב booking הופיע רק בן אדם אחד וללא חסדי הפקידות הנחמדות הן בתאיילנד והן בנתב"ג הנזק היה יכול להיות חמור יותר).מדובר בסוכנות" פנורמה" המכרטסת עבור חברת " אוזבקיסטאן".
אני לא חושב שיש מקום להגיש לתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה