שלום רב, נסעתי עם משפחתי לטיול לארה"ב בין התאריכים: 7/7/14 עד 1/8/14 עם חברת טורקיש איירלינס עם קונקשיין דרך איסטנבול כשהיעד הסופי הוא שדה התעופה JFK בניו יורק. כאשר נחתנו בניו יורק לא הגיעה מזוודה אחת, אשר דיווחנו עליה מייד עם הנחיתה. נתנו לנו טלפון ואמרו שיצרו עימנו קשר. לאורך כל הטיול לא יצרו עמנו קשר חוץ משיחה אחת שבה בדקו אם המזוודה הגיעה...יש להדגיש שאף אחד לא ענה בטלפונים שנתנו לנו לאורך כל הטיול. הבנו שנוכל לטפל בעניין רק כאשר נעבור שוב בשדה התעופה בניו יורק וזה יהיה רק בחזרה. למזלינו, היו לה 5 שעות לחכות בשדה התעופה ואז שוב ניגשנו לדלפק הדיווח על מזוודה אבודה. נאמר לנו שניסו ליצור עימנו קשר אך לא הצליחו , ואז ניסו לאתר את המזוודה בשדה התעופה ובחברת טורקיש איירליינס...כאשר כמעט ועלינו לטיסה חזרה נאקרא בעלי למשרדי טורקיש ונאמר לו שהמזוודה תגיע לת"א. כאשר נחתנו...איזו הפתעה!! המזוודה כמובן שלא היתה ושוב נאלצנו לדווח על מזוודה אבודה, אותה מזוודה שיצאה לטייל בלעדינו בחו"ל ... שאלותי: האם ניתן לקבל על כך פיצוי וכמה, תוך כמה זמן צריך לדווח על העניין,תודה
הפורום עוסק אך ורק בשאלות הקשורות לעיכובים או ביטולים חד צדדים מצד חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוחחתי עם הלקוח, נמסרו פרטים טלפונית, הוחלט כי הלקוח יקבל את הצעת הפשרה שהציעה לו חברת התעופה. בברכה יצחק מנהל הפורום...
המשך תשובה