צהריים טובים, ב-23.07 הייתה מתוכננת לי טיסה של חברת LOT לסנט פטרבורג דרך ורשה. כחמש דקות לאחר שעליתי על אוטובוס לנתב"ג, ויותר מ-4 וחצי שעות לפני שעת הטיסה המתוכננת, השתנה סטטוס הטיסה למבוטל. יצאתי בתחנה הקרובה מבלי להגיע לנתב"ג והזמנתי כרטיס טיסה של אל על לטיסה מאוחרת יותר באותו היום. יצרתי קשר עם סוכנת התיירות שדרכה רכשתי את הכרטיס והיא אמרה לי שכל הנוסעים שהגיעו לנתב"ג הועברו לטיסת אל-על על חשבון חברת LOT והגיעו ליעדם. כעת נאמר לי כי חברת LOT מוכנה להחזיר לנו סכום של 280 דולר תמורת הטיסה הלוך, כשכרטיס טיסה הלוך-חזור שרכשתי עלה 600 דולר. חברת LOT לא יצרה קשר לא איתי ולא עם בני משפחתי (טסנו 4 אנשים סה"כ) כדי להציע חלופות טיסה, והטיסה בוטלה לפני שהחל הצ'ק אין, האם מגיע לנו פיצוי תמורת כרטיסי אל-על שרכשנו? האם ההצעה להחזיר 280 דולר ולא 300 דולר היא הצעה חוקית? תודה רבה ויום טוב, ג'ניה
אני לא הייתי פותח בהליך משפטי עבור 20$.
לעניין עצם הביטול - אני בדעה שלא ניתן לעשות יותר מדי משום שהטיסה בוטלה בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה של חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר.....
המשך תשובה