הוזמנה טיסה דרך איסתא הלוך-חזור לאילת. ביום טיסת החזור, אני ובן זוגי קיבלנו הודעה על עיכוב הטיסה ב - 3 שעות. התייצבנו בשדה״ת באילת, שעה וחצי לפני השעה החדשה וכשהגענו לצ׳ק אין, נאמר לנו שאין אפשרות להעלות עוד אנשים לטיסה (המטוס שלנו התקלקל והייתה להם אפשרות להעלות רק קומץ נוסעים לטיסה המאוחרת) ונותרנו עוד לילה באילת, כאשר ניתנה לנו לינה וטיסה חלופית למחרת ב-11:30. פניתי לארקיע במייל, לקבלת הפיצוי אך אין מענה. כמו כן, איסתא ״לא יודעים״ איך אפשר לעזור לי. האם ניתן לתבוע?
אירה שלום,
על פי תקנות שירותי תעופה, כל נוסע זכאי לפיצוי ע"ס של 250 ש"ח (על פי המרחק בין אילת לנתב"ג).
איסתא מחוייבת על פי החוק לסייע לך בפניה לחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה