הוזמנה טיסה דרך איסתא הלוך-חזור לאילת. ביום טיסת החזור, אני ובן זוגי קיבלנו הודעה על עיכוב הטיסה ב - 3 שעות. התייצבנו בשדה״ת באילת, שעה וחצי לפני השעה החדשה וכשהגענו לצ׳ק אין, נאמר לנו שאין אפשרות להעלות עוד אנשים לטיסה (המטוס שלנו התקלקל והייתה להם אפשרות להעלות רק קומץ נוסעים לטיסה המאוחרת) ונותרנו עוד לילה באילת, כאשר ניתנה לנו לינה וטיסה חלופית למחרת ב-11:30. פניתי לארקיע במייל, לקבלת הפיצוי אך אין מענה. כמו כן, איסתא ״לא יודעים״ איך אפשר לעזור לי. האם ניתן לתבוע?
אירה שלום,
על פי תקנות שירותי תעופה, כל נוסע זכאי לפיצוי ע"ס של 250 ש"ח (על פי המרחק בין אילת לנתב"ג).
איסתא מחוייבת על פי החוק לסייע לך בפניה לחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה