שלום, טסנו לחול עקב המצב. ביום הטיסה חזרה ארצה, קיבלנו פעמיים מייל + סמס מחברת התעופה שמועד הטיסה נדחה, כל פעם לשעה מאוחרת יותר. לצערנו הלכנו לאיבוד בדרך לשדה התעופה והגענו באיחור, אך הצלחנו להגיע לשדה שעה ועשר דקות לפני השעה המיועדת. מדובר בשדה תעופה אירופאי קטן מאוד, שגם זמן קצר מרגע ההגעה מספיק בשביל לעלות לטיסה. לתדהמתנו גילינו שהמטוס כבר סגור ומוכן לטיסה ואף נמצא כבר בשלבים של רוורס לקראת עלייה למסלול. התברר שעקב המצב היה לחץ לטוס, מחשש ששמי ישראל יסגרו. לפי הסמס והמייל הטיסה הייתה אמורה להיות ב 2:50, על לוח הטיסות הופיע 2:30, ובפועל, ב 1:50 היא כבר סומנה כטיסה שהמריאה. נאלצנו לעבור את הלילה על ספסלי שדה התעופה, עם שני ילדים קטנטנים, ולקנות כרטיסים חדשים לטיסה למחרת. בגלל שהטיסה הייתה עמוסה, היינו צריכים לחכות לרגע האחרון, עד שכולם יעלו, ורק אז נאמר לנו האם נוכל לטוס או לא. התחלנו את הבוקינג 45 דקות לפני שעת הטיסה המיועדת, מה שמוכיח שאם הטיסה המקורית הייתה יוצאת בזמן, היינו מספיקים לעלות עליה למרות האיחור שלנו. מה הזכויות שלנו? האם כדאי לנו לתבוע את חברת התעופה? האם יש לנו 'קייס'?
בשלב זה, לאחר שחודשו הטיסות לישראל, אני ממליץ לכם לפנות לחברת התעופה ולבדוק מהי מדיניות הפיצויים שלה בעקבות אירועי "צוק איתן".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה