שלום רב, ביום חמישי 24.7.14 בני היה אמור לעלות על טיסת טורקיש לת"א (דרך איסטנבול), בשדה תעופה הוא פנה לדלפק של טורקיש ושם נאמר לו שהם יכולים להטיס אותו לאיסטנבול אבל באיסטנבול שידאג לעצמו איך להמשיך לישראל, הם לא היו מוכנים לתת פתרון לטיסת המשך לישראל. בני ביקש לדחות את הטיסה בכמה ימים בתקווה שהטיסות לארץ יחודשו אך נענה בשלילה. מכיוון שחברת טורקיש לא הסכימה לתת מענה הולם ופתרון לטיסה לישראל, בני רכש כרטיס טיסה מחברת אלעל (טיסה היוצאת בתאריך 27.7.14 ) ונשאר במלון 3 לילות נוספים. למותר לציין כי החופשה נפגמה והימים הנותרים עברו בהמתנה לטיסה חזרה לארץ. שאלותי: האם ניתן לקבל החזר/פיצוי כל שהוא מחברת התעופה טורקיש/ סוכנות טלטוס דרכה רכשנו את כרטיס הטיסה/ חברת הביטוח הראל (דרכה עשינו ביטוח נסיעות לחו"ל? תודה רבה תמי הוד
תמי שלום,
אני סבור שיש לפנות לחברת התעופה ולדרוש החזר עבור המקטע בטיסה שבוטל (איסטנבול-תל אביב). כמו כן, כדאי לצרף קבלות מתאימות על ההוצאות שנגרמו בעקבות השהייה בבית המלון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה