שלום מדובר על חברת תעופה שיש לה נציגות בישראל + סניף ישראלי. רכשתי מחברת תעופה כרטיס הלוך חזור , תל אביב - לוס אנגלס. הטיסה הלוך בעוד חודשיים. בטיסת חזור יש לי 3 טיסות לקחת. קרי 3 מקטעים. נדהמתי לגלות כי חברת התעופה באופן חד צדדי שינתה את זמן היציאה של הטיסה מלוס אנגלס. (קרי המקטע הראשון). הטיסה תצא ב 20 דקות מאוחר יותר. העניין הוא שבעקבות כך אני ככל הנראה יאחר לטיסה של המקטע השני. נוצר מצב שבעקבות היציאה המאוחרת של הטיסה במקטע הראשון , אני ינחת בשדה התעופה של המקטע ה 2 ויהיו לי רק 14 דקות בין זמן הנחיתה עד זמן ההמראה של המקטע ה2. ברור כי יש סיכוי של 99.9% שאני לא יספיק למקטע ה2. הבעיה היא: חברת התעופה ביצעה את השינוי באופן חד צדדי. כאמור , חלפו כבר 14 יום מיום ההזמנה של הטיסה. פרק הזמן עד הטיסה מישראל הינו כחודשיים. השאלה שלי , מאחר שמדובר באיחור בטיסה של 20 דקות , אבל מדובר על טיסת ביניים , וכתוצאה מכך אני ככל הנראה יאחר לטיסת ההמשך , וכתוצאה מכך אני לא יגיע לשדה התעופה של הטיסה במקטע ה3. שאלות: 1. האם חברת התעופה מחוייבת לזכות אותי במלוא התשלום ששולם ? 2. חברת התעופה לא יצרה עימי קשר כלל לעדכן אותי , גיליתי את השינוי בזמני הטיסה על ידי כך שביקרתי באתר האינטרנט של חברת התעופה , ואז כשבדקתי מה הסטטוס של הטיסות נדהמתי לגלות שחברת התעופה ביצעה את השינוי בזמן ההמראה של המקטע ה1 באופן חד צדדי ואף מבלי לשלוח לי אימייל או ליצור עימי קשר טלפוני על מנת לעדכן אותי לגבי השינוי.
משה שלום,
אני לא רואה מקום לפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה