שלום, מבקשת לברר מהם זכוייותי במקרה להלן: נסענו לקוס יוון זוג + 3 ילדים. נרכשה טיסה מה-17 לחודש ועד ה-22 לחודש בשעה 18:15. יומיים לאחר שהותינו בחו"ל נגנב לי הטלפון הנייד שהיה אמצעי ההתקשרות היחיד שלנו. זכרתי כי ע"ג הכרטיס רשום כי יש לבצע בדיקה (אישרור) של החזרה 72 שעות לפני הטיסה וזה הדבר הראשון שעשינו. חיפשנו מישהו שיאפשר לנו להשתמש במחשב שלנו ווידאתי שאין שינוי ואכן לא היה. ב-22 לחודש הגענו לשדה התעופה בקוס בשעה 16:00 וגילינו שאין טיסה. התחלנו לבקש בשדה שיאפשרו לנו להשתמש באחד המחשבים לבירור פשר הנושא. לאחר כ-שעתיים של הסתובבות שם איפשר לנו אחד מהממשרדים שם (ברינקס). רק אז, דרך השותפה של בעלי שהתקשרה עבורינו לחברה לברר את הנושא הסתבר שהטיסה הוקדמה ל-22 לשעה 14:00. כתוצאה נאלצנו לרכוש כרטיסים הלוך ושוב לארץ ב-1000$ ולמצוא מקום לינה ל-2 לילות נוספים. מהי אחריות חברת הנסיעת במקרה זה שכן ע"פ ביטוח ישיר הנושא אינו מכוסה. לעזרתך אודה, אפרת
אפרת שלום,
היות והקדמת הטיסה הייתה פחות משמונה שעות מהמועד המקורי וככל הנראה נעשה נסיון ליידע אתכם על כך איני רואה מקום לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה