שלום רב, רכשנו טיול מאורגן מ-23.07 לאיטליה. עקב סיבות ידועות הטיסה בוטלה. אח"כ חברת נסיעות הודיעה לנו שהם אירגנו טיסה ב-24.07, וכל מי שלא יגיע לשדה התעופה לא יקבל החזר(בינתיים הנופש שלנו הצתמצם מ-7 ימים ל-6). שוב לא יצא לנו לצאת מהארץ. בילינו זמן מסויים בבן גוריון וחזרנו הביתה. עכשיו הם שוב אומרים לנו שהם מחפשים טיסה. יומיים של הנופש כבר עברו. הם לא מתכונים לפצות אותנו על הימים האלו. שאלה: במידה ואנחנו כבר לא נסכים בכלל לנופש המצומצם במחיר מלא, זה נחשב כסירוב שלנו וההפסד כולו יהיה שלנו, או בכל זאת, הם חייבים לנו החזר מלא? אני מודה מראש, בודנוב אלה
אלה שלום,
חוק שירותי תעופה קובע כי:
נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שבוטלה, יהיה זכאי לקבל ממפעיל טיסה או מהמארגן הטבות אלה:
(1) שירותי סיוע;
(2) השבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי, לפי בחירת הנוסע;
כלומר, במידה והטיסה בוטלה באופן חד צדדי על ידי חברת התעופה, הבחירה האם לטוס במועד מאוחר יותר או לקבל את התמורה (החזר) עבור כרטיס הטיסה היא בידי הנוסע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצערי הפורום אינו עוסק בנושאים מסוג זה, אך אנסה לסייע לכם. ראשית, במידה וביטחתם את הכבודה עליכם לפנות אל חברת הביטוח. שנית, במקרים מסוג זה הייתי מציע לכם לפנות ישירות אל חברת התעופה ואף אל רשות שד...
המשך תשובה