מוזמנת לנו טיסה בחברת פגסוס מפריז לישראל לתאריך 21.7 דרך איסטנבול עם המתנה של 3 שע' באיסטנבול. קיבלנו הודעה שהטיסה מאיסטנבול נדחית ליום המחרת- איחור של 18 שע' מהטיסה המקורית. האם אנו אמורים לקבל פיצוי כלשהוא מחברת התעופה? האם חברת התעופה אמורה לדאוג לנו לסידור לינה והעברות ? מזון? תקשורת וכו'. תודה רבה.
במידה וביטול הטיסה נעשה בשל המצב הביטחוני אני סבור שלא קיימת זכאות לפיצוי כספי. יחד עם זאת, חברת התעופה חייבת לספק לנוסע שירותי סיוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה