בתאריך 13/6/2014 טסתי לרודוס והמזוודה שלי לא הגיעה ליעד איתי . פתחתי דו״ח בנמל התעופה ברודוס והייתי בקשר טלפוני איתם בזמן שהותי שם . ביום שטסתי בחזרה לארץ עברתי דרכם וביררתי עוד פעם אם קיבלו את המזוודה , הם ענו לי שלא קיבלו אותה ושנשלחו 4 בקשות לישראל ולא שלחו אותה . כשחזרתי ארצה עברתי דרך איתור כבודה ואמרו לי שהמזוודה לא ברשותם וששלחו אותה לרודוס ב 14/6. מאז אני בקשר טלפוני איתם ותמיד מקבלת אותה תשובה שהמזוודה לא ברשותם . אמרו לי שאני צריכה לפנות לחברת התעופה שטסתי דרכה. הבעיה שאין לה משרדים בישראל ושהמשרדים שלהם נמצאים ברומניה . שלחתי להם מייל לפני יותר משבוע ועדיין לא קיבלתי תשובה !!!!!! אני לא יודעת מה לעשות . פניתי לחברת הביטוח ואמרו לי שצריך לעבור 60 יום ואחר כך יטפלו בתלונה . ושהם רק ישלמו השלמה ומי שישלם לי זה חברת התעופה שאני לא מצליחה להשיג אותה !!!!!!
אפנאן שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים שנעשו מצד החברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה