בתאריך 23.5.2014 הזמנתי חדר במלון +שאטל מנמל התעופה למלון בתאריך 23.6.2014. חשבוני חויב באותו יום בסך1740.14$ עבור 5 לילות במלון וכן ב-34.14$ עבור ההסעה ל-2 אנשים. כשנחתנו בשדה התעופה חיפשנו את ההסעה שהזמנו במשך יותר משעה ניסינו ליצור קשר טלפוני ונעננו רק במענה קולי.ביאושנו שכרנו שירות של חברה אחרת בעלות זהה. יצרתי קשר טלפוני למחרת ובימים שלאחר מכן ולא הצלחנו לדבר עם איש מהעובדים. ביום הרביעי סוף-סוף נעניתי ושטחתי בפני העובדת את הבעיה.הצעתי אפשרות אחת להחזיר לי את כספי ואפשרות שניה להסיע אותנו מהמלון לנמל התעופה ביום המחרת.לאחר דין ודברים נמסר לי שחויבתי בכיוון אחד ולא התחייבו להחליפו בכיוון שני.לאחר שיחה מורטת עצבים הבנתי שאין עם מי לדבר ושאין בכוונת החברה להשיב את כספי. אשמח לעצתך. יעל
יעל שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים שנעשו מצד החברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה