הזמנתי טיסה לפריז ל- 3 נוסעים, לפני כ- 3 חודשים. כשבועיים לפני מועד הטיסה קיבלתי הודעה שיש שינוי בשעת החזרה לארץ ( עיכוב של כ- 3 שעות ) במקום טיסה ב- 01:30 לפנות בוקר ב- 4:00 בבוקר. בעקבות כך התארגנתי והוספתי לילה במלון בסך 160 יורו שלא היה בתוכנית כי הטיסה שונתה מראש ל: 04:00 בבוקר . ביום הטיסה חזרה לארץ הגענו לשדה התעופה במועד שנדרשתי ואז שמעתי שיש עיכוב בטיסה. למרות זאת תהליך הצ'ק אין התנהל כסדרו כאילו טסים כרגיל. מסרנו מזוודות, קיבלנו כרטיס עליה למטוס ואז אמרו לנו שעם כרטיס העלייה למטוס ניגש למלון סמוך בשדה התעופה ונקבל חדר ללילה מאחר והטיסה תצא רק בשעה 13:30 בצהריים. כלומר, 12 שעות עיכוב מהמועד הראשוני ו- 8 שעות עיכוב מהמועד השני שנקבע. בסופו של דבר, המראנו רק בשעה 14:30 כך שנוספה עוד שעת עיכוב בטיסה. הבנתי כי עיכוב של 8 שעות ויותר נחשב לביטול טיסה שמזכה בקבלת פיצוי. האם עצם העובדה שקיבלנו מלון מפצה על העיכוב או שבהתאם ל"חוק שירותי התעופה ( פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה ) התשע"ב 2012" אנחנו זכאיים לתבוע פיצוי נוסף ? במידה ואנחנו זכאיים לפיצוי נוסף: אל מי פונים בתביעה ? באיזו מסגרת ? מה דרוש לצורך הוכחה ?
1. פונים לחברת התעופה.
2. יש לצרף את כרטיס הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה