אני ואשתי טסנו בבריטיש אירווייס ללונדון, בטיסה בחזרה, אחרי עשרה ימים, התקשרנו לוודא שהטיסה יוצאת במועד שנקבע. הודיעו לנו שאין שינוי. כשהגענו לשדה אמרו לנו שהמטוס יתעכב כשעתיים, חיכינו למרות שהתבאסנו שלא אמרו לנו בטלפון שאז היינו יכולים לבלות יותר זמן עם המשפחה. אחרי שעתיים אמרו שיש תקלה טכנית וזה ייקח עד שלוש שעות. אחר כך אמרו שהמטוס הושבת, והטיסה נדחתה למחרת בבוקר. חזרנו לבית של ההורים של אשתי באמצע הלילה, אחרי שבזבנו את כל היום בשדה התעופה. אף אחד לא דיבר איתנו מאז. לא מגיע לנו פיצוי על הבלגן? מה גם שקיבלנו יחס מגעיל ביותר, וסנדביצ'ים עבשים כפיצוי.. מה עושים?
נדב שלום,
באופן תאורתי אתה זכאי לפיצוי כספי. כמובן שצריך להבין מה הייתה סיבת הביטול. בין היתר, יש לבחון את סוג "התקלה הטכנית" שהתגלתה, דרך תחזוקת המטוס והאם הייתה התרשלות כלשהי מצד חברת התעופה.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמנון היקר שלום, במידה וסכום התביעה שלך אינו עולה על סך של 34,600 ש"ח, אני ממליץ לבחור בהליך של תביעה קטנה. הן בשל הדין הראייתי המקל, והן בשל העלויות המשפטיות הנמוכות. עם זאת, אין כל מניעה שעורך דין ...
המשך תשובה