שלום רב, לפני כ-3 חודשים הזמנתי טיסה לפריז בחברת תעופה ישראלית. היום, כ- 3 שבועות לפני הטיסה, הודיעו לי נציגי החברה שהטיסה בוטלה ומעבירים אותי לטיסה היוצאת למחרת. (24 שעות מאוחר יותר) הסברתי ,כי אני חייבת לטוס בתאריך שקבעתי מאחר והזמנתי כבר בית מלון בפריז ומכונית ,ללא זכות לביטול, וגם בהמשך לא אוכל להגיע במועד למלון אותו הזמנתי. לאור זאת הודיעו לי כי החברה תחזיר לי את עלות הכרטיס ועלי לחפש טיסה בחברת תעופה אחרת. מובן שכרטיסים לאותו היעד היום הרבה יותר יקרים . האם מגיע לי פיצוי מחברת התעופה על ביטול הטיסה והנזקים הכספיים שנגרמו לי? בתודה, אילנה
אילנה שלום,
הואיל והודעת הביטול ניתנה לך למעלה מ- 14 ימים קודם הטיסה, חברת התעופה אינה חייבת לפצות בפיצוי כספי.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה