שלום! בתאריך 14/5 חזרתי ארצה מרומניה בטיסה של חברת התעופה tarom ,כאשר קיבלתי את המזוודה הבחנתי שכל המזוודה שבורה זוהי מזוודה של חברת ג'יפ מזוודה לא זולה. כמובן שפניתי לנציג החברה ליפני היציאה מהטרמינל והוא נתן לי טופס עם מספר תלונה ודף הנחיות. אני חשבתי שאין לי מה להתעסק עם חברת התעופה אם עשיתי ביטוח. היתקשרתי לחברת הביטוח בשם פספורטקארד והם ביקשו מימני לשלוח צילומים של המיזודה וכמו כן טופס תביעה. ביצעתי את כל מה שצריך. נכון להיום 5/6 קיבלתי תשובה מחברת הביטוח שאני צריך ליצור קשר עם חברת התעופה ולקבל מהם מכתב מהו גובה הפיצוי. היתקשרתי לנציג חברת התעופה בארץ ושם נימסר לי שאיחרתי את המועד כי בדף ההנחיות שניתן לי רשום שניתן לפנות אליהם לפיצוי עד 7 ימים,אבל אני יכול לנסות לרשום להם מייל אך לדיבריהם זה חסר סיכוי. כרגע אין לי איך לקבל פיצוי משום מקום :1.חברת התעופה אומרת שפיספסתי את המועד. 2.וחברת הביטוח רוצה מיכתב של גובה הפיצוי של חברת התעופה . האם ניתן לעשות משהו נגד אחת מהחברות? תודה.
אמיר שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים שנעשו מצד החברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חסרים פרטים נוספים על מנת להבין טוב יותר את שאלתך. ראשית, לא ברור לי האם הטיסה שלך הייתה אל ישראל, במידה וכן, מהיכן? שנית, לא ברור האם חברת התעופה הציעה לך לכרטיס טיסה חלופי או שנאלצת לרכוש כרטיס אחר?...
המשך תשובה