שלום רב, עם ההגעה לשדה התעופה בחו"ל התברר לי בחניון שדה התעופה עת שהורדתי את המזוודה מעגחת המשא שבסיס המזוודה ניזוק ואינה עוד שמישה. צילמתי מיד את הנזק (נתוני קובץ התמונה מעידים על מיידיות הצילום לאחר הנחיתה) ומיד עם הגעתי למקום הלינה טלפנתי לדווח לחברת התעופה. דיווח מתועד עם מספר פניה וכו'. הובטח לי שיחזרו אלי תוך 3 ימים, לא חזרו, פניתי בשנית ושוב ושוב. לבסוף שיגרתי מכתב מיד עם חזרתי לארץ. לאחר 4 חודשים (!!) קיבלתי תשובה שהיה עלי לדווח בשדה התעופה בדלפק תלונות המיועד לכך (אפילו שהייתי אחרי 30 שעות בדרכים) ומכיוון שלא פעלתי כל אין מקום לתלונתי. דעתך? אגב, באמנת ורשה התקפה לענין זה מופיע שבמקרה זה יש לדווח מיד ולא יאוחר מ-3 ימים אך באתר חברת התעופה מוזכר דלפק התלונות בשדה התעופה. ברור לכל שהנזק אירע במהלך ההובלה האווירית אך חברת התעופה מנסה להשתמט מאחריות ע"י דבקות ב"כשל טכני" מבחינת. מילוי טופס בשדה התעופה. האם יש לי עילה לתביעה? לירון
לירון שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים שנעשו מצד החברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה