טיסה שהוזמנה בארץ במחלקה ראשונה בחברה זרה (דלתא) מניו יורק ללאס וגאס. הטיסה המריאה במועד אולם חזרה לאחר חצי שעה בשל תקלה טכנית. הטיסה המריאה שוב לאחר כ- 8 שעות. בטיסה שהמריאה מחדש האוכל היה ברמת "זבל". האם ניתן לתבוע בארץ (ההזמנה בוצעה בארץ)? האם יש עילת תביעה?
1. ניתן לתבוע את החברה בישראל הואיל ויש לדלתא כתובת להמצאת כתבי בי - דין.
2. אני סבור שיש לך עילת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה