טסתי מניו יורק לתל אביב עם קונקשן של שעה בציריך. שנחתתי שציריך הייתי אמור לקבל את הכרטיס לטיסת המשך בדלפק אך שהגעתי הודיעו לי הנציגים שהכרטיס שלי הוזמן פסיבית ע״י חברה ואין לי מקום בטיסה . נאלצתי לחכות 13 שעות בשדה התעופה לטיסה הבאה הפנויה . קיבלתי אישור באימייל מהחברה שהזמנתי ממנה לכרטיסים וגם המזוודה שלי נשלחה לארץ לפי המספרי טיסות שהייתי רשום אליהן כביכול . האם יש מה לעשות בנידון?
צור איתי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה