התכתבות ממושכת של חודשיים עם חברת תיור על מתן פיצוי בגין עוגמת נפש שבסיכומה החברה מציעה בכתב באמצעות הדואל סכום כספי של 150$ לכול משתתף ומציינת שהיא לא מודה ברשלנות כול שהיא, מקבלת את אישור חברי הקבוצה, אלה שאז החברה שולחת מייל וטוענת סליחה הייתה טעות לא התכוונו לכם אלה לקבוצה אחרת. בכול ההתכתבויות מוצגת הפניה על שם המתלונן כך שלא ברור כיצד הם יכולים לטעון טענה מגוחכת זו. האם מסמך זה מחייב משפטית את החברה לעמוד בסיכומים או היא אכן יכולה להתנער בתירוץ מביש זה יש ברשותי את כול נוהליי התמליל ביני לבין חברת התיירות למין התחלת הפרשיה העגומה. בתודה
אלי שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה