שלום, אודה מאוד על קבלת עזרה/ייעוץ על ניסיון שלי לבטל עסקה: בתאריך ה-26.2.14רכשתי חבילת נופש של מספר חופשות, (לאחר שהחברה פנתה אליי דרך הטלפון) שניתן לנצל תוך 5 שנים. נאמר לי כי אקבל חבילה בדואר תוך 14 יום, ואז אוכל להתחיל לנצל את החופשות. לאחר יומיים מביצוע העסקה (העסקה בוצעה ברביעי ואני התקשרתי בראשון) התקשרתי על מנת לבטל את העסקה, אך נאמר לי שזה לא אפשרי מכיוון שהחבילה כבר נשלחה; אולם בחבילה מופיע מספר לביטול העסקה, וכשאקבל אותה אוכל להתקשר ולבטל. לאחר שהחבילה הגיעה, לא היה כל מספר כזה על החבילה. לכן, התקשרתי שוב לחברה, שוב במטרה לבטל וגם כדי להודיע שהמספר המובטח לא מופיע. נאמר לי כי "לא ייתכן" שאמרו לי על מספר כזה לביטול העסקה, ובכל אופן לא ניתן לבטל. ביקשתי לדבר עם המנהלת, אולם לא הצלחתי לקבל ממנה כל תשובה חזרה. לאחר שהתעקשתי על כך שזאת הייתה זכותי לבטל כבר בפעם הראשונה שהתקשרתי, טענו בפניי כי ביצעתי את השיחה לאחר שלושה ימים (ביום שני ולא ביום ראשון), ולכן הדבר היה "מאוחר מדי" (ולי יש תיעוד של יומן השיחות של הנייד שלי!). ראוי להוסיף כי נכון להיום, עדיין לא זכיתי לממש כל חלק מן החבילה. תודה רבה על העזרה והמשך שבוע טוב, שרון.
שרון שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים מצד החברה (ולא מצד הלקוח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה