לפני כחמישה ימים התקשרו אלינו והציעו לנו דיל ב599 ש"ח, תמורת שוברי הנחה למגוון גדול של אטרקציות, בתי מלון וכדומה. במהלך השיחה הנציגה סירבה לתת פרטים מדוייקים על מה מדובר ובאילו איזורים רק טענה שיש המון. בחשש מה הסכמנו ומסרנו פרטי כרטיס אשראי. יומיים אחר כך התקשרו שוב לשם ושוחחנו עם נציגה חוצפנית בטלפון שטענה שלא ניתן לבטל את העסקה משום שהמחיר הוא מסובסד. דרשנו לשוחח עם מנהלת וזו טענה אף היא שלא ניתן לבטל את העסקה. בחברת האשראי טענו שדרוש אישור בית העסק לצורך ביטול העסקה וכזה אין לנו. ידוע לי כי על פי חוק ניתן לבטל עסקה ברוכלות עד 14 ימים מביצועה ובכל זאת אינם מוכנים לבטל. מוטב לציין כי החיוב עוד לא בוצע כלל ולא דרשנו כסף בחזרה אלא פשוט לא לחייב. מה עלינו לעשות במצב זה?
שלי שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים מצד החברה ולא מצד הלקוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה