שלום רב, בשבוע שעבר רכשתי דרך אתר הדקה ה90 מחברת אוקראינה איירלינס כרטיס טיסה מישראל לברלין, דרך קייב. נחתנו בקייב, חיפשנו את שער היציאה לטיסת הקונקשן, הגענו לשער בשעה 10:15, כאשר הטיסה אמורה להמריא בשעה 10:30, המתנו בשער וכאשר ראינו שאין אנשים בדוכן פנינו לאחד המאבטחים (לפי הדוח של חברת התעופה פנינו למאבטח ב10:22), הוא אמר שהטיסה כבר יצאה . חזרנו לנציגות חברת התעופה והסברנו להם את המקרה. הם לא היו מוכנים לשמוע, ולא לתת לנו כרטיס למועד הטיסה הבא. בלי ברירה קנינו כרטיס טיסה לברלין מחברה אחרת (גרמנית), הודענו לחברת התעופה אוקראינה אייר לינס וטסנו לברלין.... להפתעתנו, כאשר התכוננו לחזור לארץ, בדלפק הכניסה הודיעו לנו שכרטיסי החזור שלנו בוטלו, מאחר ומבחינתם אם לא הופענו לאחת הטיסות, כל טיסות ההמשך מבוטלות.... לצערנו ושוב מתוך חוסר ברירה קנינו שוב כרטיסי טיסה מאוקראינה אייר לינס על מנת שיעלו אותנו למטוס ונוכל סוף סוף לטוס חזרה.... יוצא ששילמנו שלוש פעמים עבור כרטיסי הטיסה... (שמרנו את כל החשבוניות) אני שואלת את עצמי אם שילמתי מראש עבור 4 טיסות, מדוע החברה או המחשבים מבטלים את טיסות החזור? האם יש עילה לתביעה? אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה מראש
על פניו, נראה כי חברת התעופה הפרה את חוזה התובלה האווירי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה