באתר בנק הפועלים וכן במיילים שהם שולחים ללקוחות הם מפרסמים מבצע בשם קאשבק. של מגוון עסקים שמחזירים אחוז מסויים ממחיר העסקה בכרטיס אשראי. לפני מסםר חודשים רכשתי 2 כרטיסי טיסה באופיר טורס על דעת זה שחלק מסכום העסקה יחזור אלי. העסקה נעשתה בתשלומים. ובכל חודש קיבלתי החזר של 4% מהתשלום שנגבה באותו חודש. בחודש שעבר חייבה אותי חברת האשראי (אמריקן אקספרס) עבור כל הסכום שזוכיתי במהלר החודשים הקודמים בטענה שהזיכוי ניתן בטעות. פניתי לבנק אך הם לא ידעו במה מדובר והפנו אותי לחברת האשראי. כשפניתי אליהם, הם גם לא ידעו במה מדובר אך אמרו שיחזרו אלי. כשחזרו אלי הם טענו שההחזר ניתן רק למי שמבצע עיסקה באתר הייעודי שבאתר הבנק , ולא באתר החברה הרגיל שבאינטרנט, אי לזאת זוכיתי בטעות וכעת הם גבו את החיוב. כששאלתי האם בעוד חברות תיירות יש את הכלל הזה או רק באופיר טורס נעניתי שרק באופיר טורס! טענתי להם שזה לא מופיע בדף הפירסום. ולכן החליטו לזכות אותי , וזיכו! אך יום למחרת גבו שוב את הכסף. פניתי אליהם שוב ואמרו לי שזה לא מעניין אותם כי ההחזר נעשה בטעות. חזרתי לבנק וגם הם אמרו שיחזרו אלי אך בינתיים הם לא חוזרים. מצו"ב קישור לאתר הבנק לפירסומת. תודה רבה. !/
עמיחי שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה