שלום וברכה, לפני כשבועיים אנחנו הייתי אמור לנסוע ללונדון (בריטיש איירוויס) לפגישת עסקים ועיכבו לי את הטיסה ביום שלם כנראה בעקבות תקלה במטוס (לא קיבלתי מהם תשובה מפורטת). אני ביטלתי לחלוטין את הטיסה כי פגישת העסקים בוטלה, וכבר לא היתה רלוונטית. האם מגיע לי פיצוי על כך, מעבר לכך שקיבלתי את כספי בחזרה?
אמיר שלום,
על פניו, התשובה היא חיובית. יחד עם זאת, צריך לבדוק מה הייתה התקלה ואם היא הייתה בלתי נמנעת. במצב כזה, לא תהיה זכאי לפיצוי בגין ביטול הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה