שלום בדצמבר 2013 הזמנתי טיסה לרומא דרך חברת אליטליה ל1/4/2014. ההזמנה התבצעה דרך האתר העולמי שלהם. אתמול קבלתי מייל שהם דוחים לי את הטיסה ביממה. אמרתי להם שאני חייב להגיע ב1/4 אחה"צ כפי שהזמנתי והם אמרו שאני יכול להקדים ביום ל31/3 ולנחות ב1 בלילה (בלי מלון והעברה) או לביטול ההזמנה והחזר מלא. יש להם משרד בארץ (ללא קבלת קהל) ואמרו לי בטלפון אותו דבר. האם יש כאן עילה לתביעה? בגלל אילוצי עבודה לא אוכל להקדים את הטיסה. לאחר אותה ביממה-אני מפסיד פגישה יקרה ולילה במלון שהזמנתי בנפרד. תודה על העצה מרדכי
לצערי, הואיל ומועד ההודעה על ביטול הטיסה ניתן 14 יום לפני מועד ההמראה חברת התעופה אינה צריכה לפצות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה