שלום, הזמנתי טיסה לשני אנשים ע"י כרטיסים בנקודות הנוסע המתמיד. הנ"ל היה ע"י שיחה עם הנציג (בטלפון) של אל על ואף ניתן לי מספר הזמנה. כיוון שמספר ימים לפני שהצלחתי להשיג את המקומות בטיסה זו, נרשמתי גם ע"י סוכן שהזמין לי מקום אחד ב STBY ואחד שמור. הנ"ל היה בכדי להבטיח כי כאשר אשיג 2 מקומות שמורים באותה טיסה, אני אבטל את הזמנה זו או שה STBY יתפוס. לעניין... לאחר מספר ימים מההזמנה באל על בטלפון, התקשרתי בכדי לשלם על הטיסה (2 מקומות), מסרתי מספר הזמנה... ופתאום מסרו לי שההזמנה בוטלה??? שאלתי לסיבה... אמרו שהתוכנה שלהם זיהתה הזמנה נוספת (שהייתה לתאריכים וטיסה אחרים) ומיכוון שהיא הייתה מסוכן, הם ביטלו לי את ההזמנה האחרונה שכבר היו לי 2 מקומות שמורים. האם יש מקום לתביעה נגדם עבור מקרה כזה? מדוע ביטלו בלי שמסרו לי? הרי אני חשבתי שיש לי כבר טיסה מובטחת עם 2 מקומות... וכעת ללא ידיעתי הנ"ל בוטל ע"י תוכנה "לטענתם"... מה אפשר לעשות? אשמח ליעוץ.
על פניו, נראה שקיימת לך עילת תביעה.
אני מציע לך לצרף ראיות כדוגמת הקלטות על מנת, שתוכל להוכיח את טענותיך בבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה