הזמנתי כרטיס טיסה מאיתסא הלוך-ושוב מנתב"ג לבנקוק, עם עצירה בקייב. בהלוך יש שעה וחצי המתנה בקייב. בחזור יש שעתיים המתנה וכרגע קיבלתי mail מהסוכנת נסיעות שלי שהטיסה בחזור בוטלה והיא נדחתה לשעות הערב ז"א יותר מ8 שעות המתנה בשדה... האם אני זכאי לפיצוי כלשהו ? תודה על הרצון לעזור :)
במידה והודעת הביטול נשלחה אלייך פחות מ- 14 יום מיום ביצוע התובלה האווירית הינך זכאי לפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה