שלום, טסתי לנופש של שבוע לאירופה בטיסה לא ישירה עם אחת החברות התעופה הזרות. מזוודה הגיעה יומיים אחריי. כשפניתי לחברה לקבלת פיצוי תשובה שקבלתי היא : The legal period for searching the luggage is one month.Your luggage has been transfered to you in the legal period.For this reason,we are sorry to mention that we will not be able to provide any compensation for your lost luggage. התשובה הזו לא נשמעת לי סבירה.אני מאמינה שאכן מגיעה לי את הפיצוי. אשמח לעזרתך להבין מה הדין בנושא? האם יש סכום מוגדר בחוק? תודה רבה
מפנה אותך למאמר שסוקר את העניין באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה