שלום, לפני כשבוע הזמנתי טיסה בכדור פורח כהפתעה לבן זוגי ל24/9 יום ההולדת שלו. הטיסה בוטלה יום לפנמי ע״י החברה בעקבות מזג האוויר-אף אחד לא אשם...לא החברה ולא אני. ביקשתי חלופה ליום יומיים אחרי הביטול והחברה חזרה אליי עם הצעה לעוד כשבועיים! למה להעניש את הלקוח? ביקשתי לבטל כי זו כבר לא תהיה הפתעה ולצערי זה איבד עניין לעוד כשבועיים...עדיין לא חזרו אליי עם תשובה. השאלה אם אני יכולה לקבל את כספי בחזרה? תודה רבה
את יכולה לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה