בקשנו להזמין נופש באשת טורס. שלחו כרגיל סיכום הזמנה. יומים אחרי זה כשלא היה אישור או וואוצ'ר לא טילפנו ולא שלחו מסרון, פנינו למוקד האינטרנטי והודענו שאנו מבטלים את הבקשה לנופש. כעבור חודש ראינו שחייבו את כרטיס האשראי בסכום הנופש שלא היה. פנינו ללא הצלחה לשרות הלקוחות. ועכשיו? בתודה מראש --לאורה
הייתי פונה במכתב דרישה. במידה והכספים לא יושבו לכם המלצתי היא לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המדובר בייעוץ פרטני משום שיש לעמוד במדויק על השתלשלות האירועים והתשובות שקיבלתם מהגורמים השונים. על פניו אכן קמה לכם זכאות לפיצוי בהתאם למספר סוגים של פיצויים בהתאם לחוק התעופה. ...
המשך תשובה