הזמנתי היום חבילת נופש דרך חברת BLIK, שהקוי תעופה זו חברת בת שלהם, בחבילה היה מלון מסוים שאישרתי,ואז שלחו לי הזמנה ואמרו שצריך להמתין לאישור המלון, התקשרו ואמרו לי שאין אישור ועשיתי שינוי למלון טוב יותר והוספתי כסף,אבל מהלחץ לא נשלח אלי שינוי באישור ההזמנה על המלון החדש ברלין ברלין,אבל יש לי אישור העברות למלון זה. קיבלתי את כל כרטיסי הטיסה+העברות+קבלות אבל אין אישור למלון,לא שולחים לי ולא עונים לי,סיימו לעבוד וניסיתי דרך קוי חופשה שמצד אחד אומרים לא שייך אבל לדבריהם אין לי מלון,מה אני עושה ואיך אפשר לבטל ללא תשלום עמלת ביטול
הייתי פונה במכתב דרישה. במידה והכספים לא יושבו לכם המלצתי היא לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצערי הפורום אינו עוסק בנושאים מסוג זה, אך אנסה לסייע לכם. ראשית, במידה וביטחתם את הכבודה עליכם לפנות אל חברת הביטוח. שנית, במקרים מסוג זה הייתי מציע לכם לפנות ישירות אל חברת התעופה ואף אל רשות שד...
המשך תשובה