מה הפרוצדורה לבצע תביעה נגד חברת אוויס באיטליה על הזמנה מקומית שלא קוימה? ההזמנה בוצעה באינטרנט באתר האיטלקי, הכסף נגבה אך הרכב לא נמסר בטענה שלא היה רישיון בינלאומי למרות שהיה רישיון שלפי משרד הרישוי וגם לפי הוואצ'ר שאוויס שלחה אלי - לא נדרש רישיון בינלאומי. במידה וניתן לתבוע רק באיטליה - האם קיים מנגנון לתביעות מהסוג הזה? (מדובר ב-395 יורו נזק ישיר של שכירות ועוד נזקים עקיפים שאפשר להכניס לתביעה) - עדיין לא מדובר בסכומים גבוהים מדי. אודה להכוונה. תודה טל
נדמה לי, כי הפתרון המתאים עבורך הוא להגיש תביעה נגד החברה בבית המשפט לתביעות קטנות (בישראל).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה