שלום הזמנתי טיסה לפני כשנה ב10.2013 והטיסה בוטלה מספר שעות לפני הזמן, התכתבתי עם חברת התעופה בקשר לפיצוי, והחברה הסכימה להעניק לי קפה ושתי שיחות טלפון ובתנאי שאתן להם הוכחת קניה, ידוע לי על חוק פיצוי על טיסה שבוטלה, מה עלי לעשות כעת, לפנות ישירות לבית משפט לתביעות קטנות, ואם כן איך עלי להודיע לחברת התעופה על דיון בבית משפט, והאם אני צריך ען"ד או שאלך לבד לבית המשפט עם המסמכים המתאימים, בתודה יהודה
באיזו חברת תעופה מדובר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה